OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3/ZP/U/2015.Nazwa zadania: Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ciechanowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ciechanowie
Adres zamawiającego 17 Stycznia 60 B
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23 672 55 01
Faks: 23 673 24 84
adres strony internetowej www.mosirciech.pl
adres poczty elektronicznej mosir@mosirciech.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.mosirciech.pl /bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio
w siedzibie zamawiającego (sekretariat MOSiR ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu obsługi ratowniczej na Krytej Pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B w zakresie:
Zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie natrysków
i hali basenowej zgodnie z wymogami stosownych przepisów prawa. Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z hali basenowej obejmuje w szczególności:
basen sportowy o wymiarach 25,02 m x 15 m i głębokości 1,6 - 1,8 m, basen rekreacyjny
o wymiarach 15 m x 8 m i głębokości od 0,75 - 1,10 m. i urządzenia do odnowy biologicznej,
linie brzegowe i plażę, brodzik dla dzieci, zjeżdżalnię z lądowiskiem, wannę do hydromasażu.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV 75.25.20.00-7 Służby ratownicze
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: 2016-12-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania
zgody ministra właściwego do spraw wewnętrznych udzielonej w drodze decyzji administracyjnej na wykonywanie ratownictwa wodnego, zgodnie z Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych – (Dz.U. Nr 208, poz. 1240)
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy
i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu
o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub nadal wykonuje należycie co najmniej 2 usługi w zakresie świadczenia usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r., z których każda trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy i o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postepowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem ratowniczym i medycznym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne. W tym względzie Wykonawca wykaże listę wyposażenia w sprzęt ratunkowy i pomocniczy będący
w jego dyspozycji.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że dysponuje co najmniej 12 osobami, ( w tym 4 osobami z min. pięcioletnim doświadczeniem zawodowym) zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie ratownictwa wodnego i w tym względzie wykaże listę osób będących w jego dyspozycji, posiadających określone poniżej uprawnienia.
a) uprawnienia ratownika wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz.
1240).
b) aktualne okresowe zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do pełnienia funkcji
ratownika.
c) aktualne okresowe orzeczenia lekarskie do celów epidemiologicznych,
d) aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie BHP i ppoż.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Umowa ubezpieczenia musi być wystawiona na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych i obowiązywać od daty rozpoczęcia świadczenia usługi do dnia zakończenia.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu
o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga kryterium |
1 | Cena | 60% |
| Jakość | 40% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2015-12-16 do godz. 10°° w siedzibie zamawiającego
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ciechanowie, 17 stycznia 60 B, 06-400 Ciechanów, Sekretariat – I piętro krytej pływalni
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2015-12-16, o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ciechanowie, 17 stycznia 60 B, 06-400 Ciechanów
sala konferencyjna – I piętro Krytej Pływalni
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna. Nie dotyczy.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego i polegające na zabezpieczeniu ratowniczym w sezonie letnim 2016 na kąpieliskach (basen odkryty przy ul. Kraszewskiego i kąpielisko Krubin)
w Ciechanowie.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 334040 - 2015. Data zamieszczenia 2015-12-08
Ciechanów, dnia 08.12.2015 r.
Jerzy Omieciński
Dyrektor MOSiR w Ciechanowie
____________________________________
Kierownik zamawiającego
ZAŁĄCZNIKI.
1 siwz Ratownictwo wodne 2016 II.docx
2 formular ofertowy ratownictwo wodne 2016 II.docx
3 formularz cenowy ratownictwo wodne 2016 II.docx
4 oświadczenie o spełnieniu warunków ratownictwo wodne 2016 II.docx
5 oświadczenie z art. 24 ratownictwo wodne 2016.docx
6 grupa kapitalowa ratownictwo wodne 2016 II.docx
7 wykaz osób ratownictwo wodne 2016 II.docx
8 wykaz wykonanych usług ratownictwo wodne 2016 II.docx
9 wzór umowy ratownictwo wodne 2016 II.docx